Kwiks, speelclub, tippers!



Na drie weken opwarmen, geven we dit weekend het officiƫle startschot van het chirojaar van Vita & Freedom. Zestien tippers staan ongeduldig te trappelen om er een machtige tijd van te maken. Dertien van hen zijn een maand geleden in het middelbaar gekatapulteerd en ook in de chiro zijn ze klaar voor een nieuw hoofdstuk.
Tipper zijn is dan ook heel wat: tot 18u chiro, een weekendje, kasactie, tweedaagse op kamp, slapen in tenten,... Ze horen niet meer bij de kleintjes en sommigen ruiken heel in de verte de aspi's al...
Sarah en ik zijn er in elk geval helemaal klaar voor. Voor mij is het mijn derde jaar (wie had dat ooit gedacht toen ik twijfelde om leidster te worden), na de kwiks en de speelclub. Een paar leeftijden gesprongen en helemaal klaar voor girlstalk van onze tippers, in contrast met de Mega Mindystory's bij de speelclub. Medeleidster Sarah staat in de startblokken voor haar allereerste jaar, maar dat is er zeker niet aan te merken. Ik vind haar 'echt', precies of ze is al jaren leidster.
Ready for take-off... Tot zondag!



Geen opmerkingen