Rood voor Roderique

Een pakje voor Roderique!
(al zal hij het nog niet zelf kunnen uitpakken)


Uit nostalgie, uit bolletjesliefde en uit goesting maakte ik een handdoek voor hem. Geen standaard vierkant, maar eentje met een kap om de kleine man na het bad stevig te kunnen induffelen. Ik had er vroeger ook één met Samson erop. En ik heb het nog steeds, al hangt z'n leven letterlijk aan een zijden draadje. Benieuwd hoe lang Roderique ermee zal doen...
De afwerking was in een eerste fase niet echt wauw, maar oma heeft het professioneel gepimpt en bestand tegen de tand des tijds want "na één keer wassen gaat dat anders uit elkaar vallen, hé meiske".

1 opmerking

  1. En ik bestel meteen eentje voor mijne kleine :)
    ZOTJEUS JOSKI
    waar blijf je het halen - ik word er zowaar emotioneel van :o

    BeantwoordenVerwijderen