Roze vriend

Een kleine honderd naaiblogposts, een uit haar voegen barstende stoffenkast en hopen inspiratie-in-de-wachtrij op Pinterest: ik denk dat ik intussen naaidummie af ben. Natuurlijk valt er nog heel wat te leren, te testen en te mislukken, maar dat kan toch beter in stijl? Dus trakteerde ik mezelf op nieuw gerief. 



Een roze vriend. Het werd deze Brother Innov-is 20.




Na enkele weken in de doos - geen tijd voor een uitgebreide kennismaking - beleefde hij pas onlangs z'n vuurdoop. Het eerste wapenfeit was erg basic. Een jeansrok, alweer volgens juni '10-recept, maar amazing chromed out gepimpt met donkerblauwe paspel, een nepzakje en knalroze voering à la Astrid Bryan. Helaas maar een minibewijsje, wegens donkere jeansstof die niet duidelijk op de foto wou.


12 opmerkingen

  1. Héél héééél veel plezier ermee! Ik ben jaloers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola, met dat nieuwe speelgoed komt er ongetwijfeld veel nieuw schoons op deze blog! Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er toch veelbelovend uit :) wat is het verschil met de innov 10??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor iets meer geld had ik blijkbaar een pak meer mogelijkheden, waaronder veertig steken en vijf knoopsgaatopties.

      Verwijderen
  4. Wel volledig in stijl met uw nieuwe machine ook, die knalroze voering !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is een super machine, ik heb ook zo eentje (de 30 omwille van het groter aantal siersteken) sinds januari en ben er in elk geval super tevreden van. De leute ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je zeker geen spijt van hebben... Veel plezier met je nieuwe vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!!!! En zeker verdiend! vraagje: welk is het stofje van de rok? Jeans?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe zijn ondertussen jouw bevindingen met deze machine? Ik overweeg dezelfde te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er best tevreden van! Het enige minpunt is dat de draad van de spoel soms opgeschrokt wordt door de machine en dan komt de stof vast te zitten. Een echte oorzaak vinden ze daar blijkbaar niet van, dus is het een kwestie om vooral geduldig te stikken.

      Verwijderen